Flexibele formules om uw praktijkruimte te huren

Als arts of medische specialist weet u dat de patiëntervaring steeds belangrijker wordt. Het creëren van een professionele, moderne en uitnodigende omgeving is daarbij essentieel. Onze ruimtes zijn zorgvuldig ontworpen om een rustige en aangename sfeer te creëren, waarbij comfort en functionaliteit gecombineerd worden.

Professioneel en transparante prijzen 

Wij begrijpen dat elke arts of medische specialist uniek is. Daarom hebben we onze huurformules flexibel gehouden. U kunt kiezen om per week of per 12 opeenvolgende weken te huren. En als u slechts voor enkele of meerdere dagen wilt huren, bekijken we graag de mogelijkheden met u. Wij zorgen voor een duidelijke en transparante factuur met één totaalbedrag. Geen extra kosten of verrassingen meer! U heeft altijd toegang tot alle benodigde diensten en faciliteiten, zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over bijkomende kosten.

Contact

Beschikbaarheid

De medische praktijkruimtes zijn huurbaar per blok van 4 uren.
Dit kan tijdens de voormiddag, namiddag of avond.

1

Voormiddag

Van maandag tot en met zaterdag
Van 8u30 – 12u30

2

Namiddag

Van maandag tot en met vrijdag
Van 13u – 17u

3

Avond

Van maandag tot en met vrijdag
Van 17u30 – 21u30

Vrijblijvend meer informatie over uw eigen moderne praktijkruimte?

Als arts of medische specialist verdient u een moderne praktijkruimte waarin u en uw patiënten zich thuis voelen. Onze private praktijkruimtes bieden u precies dat. Flexibiliteit, transparantie en moderne faciliteiten, alles om u te helpen uw praktijk naar een hoger niveau te tillen. Huur uw eigen ruimte en ervaar het verschil.

Contact

Aarzel niet om contact met ons op te nemen indien u meer info wenst of een vrijblijvend bezoek ter plaatse. Ons team toont u met plezier alle faciliteiten van onze consultatieruimtes.

tiemen.darras@betamedics.com

Veelgestelde vragen over een praktijkruimte huren.

1. Kunnen enkel artsen hier een ruimte huren?

Neen, elke organisatie met een medische link is welkom in deze moderne hub.

2. Welke medische toestellen zijn allemaal aanwezig?

Onze ruimtes beschikken over verschillende toestellen, zoals: een computer, printer, IT-support, vaste telefoon, directe lijn naar secretariaat, … Er is ook een echotoestel en koelkast (bewaren van stalen of middelen) aanwezig. Het aanschaffen van andere toestellen kan besproken worden tijdens een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

3. Wat is de gemiddelde huurprijs?

Wij werken onze voorstellen volledig op maat uit. We kunnen onmogelijk een vaste huurprijs opmaken omdat dit afhangt van welke faciliteiten u allemaal gebruik wilt maken.