Flexibele formules om uw praktijkruimte te huren
De voordelen om een praktijkruimte te huren per dagdeel
Kostenbeheersing
Het huren van een praktijkruimte per dagdeel kan kosteneffectiever zijn dan het huren van een fulltime kantoor. Je betaalt alleen voor de tijd en ruimte die je daadwerkelijk nodig hebt, wat je kan helpen om kosten te minimaliseren, vooral als je niet elke dag een praktijkruimte hoeft te gebruiken.Flexibiliteit
Het geeft je de vrijheid om je praktijkuren aan te passen aan je eigen schema en de behoeften van je patiënten. Als je bijvoorbeeld slechts enkele dagen per week patiënten ziet, hoef je geen ruimte te huren voor de hele week.Professionele uitstraling
Het huren van een professionele praktijkruimte, zelfs voor een beperkte tijd, geeft je praktijk een professionele uitstraling en kan het vertrouwen van patiënten vergroten.Minder administratie
Wij zorgen voor de dagelijkse schoonmaak, onderhoud en administratieve taken, waardoor jij je kunt concentreren op je patiënten en je medische praktijk.Beschikbaarheid
De medische praktijkruimtes zijn huurbaar per blok van 4 uren.
Dit kan tijdens de voormiddag, namiddag of avond.
1
Voormiddag
Van maandag tot en met zaterdagVan 8u30 – 12u302
Namiddag
Van maandag tot en met vrijdagVan 13u – 17u3
Avond
Van maandag tot en met vrijdagVan 17u30 – 21u30Vrijblijvend meer informatie over uw eigen moderne praktijkruimte?
Als arts of medische specialist verdient u een moderne praktijkruimte waarin u en uw patiënten zich thuis voelen. Onze private praktijkruimtes bieden u precies dat. Flexibiliteit, transparantie en moderne faciliteiten, alles om u te helpen uw praktijk naar een hoger niveau te tillen. Huur uw eigen ruimte en ervaar het verschil.
ContactAarzel niet om contact met ons op te nemen indien u meer info wenst of een vrijblijvend bezoek ter plaatse. Ons team toont u met plezier alle faciliteiten van onze consultatieruimtes.
tiemen.darras@betamedics.comVeelgestelde vragen over een praktijkruimte huren.
1. Kunnen enkel artsen hier een ruimte huren?
Neen, elke organisatie met een medische link is welkom in deze moderne hub.
2. Welke medische toestellen zijn allemaal aanwezig?
Onze ruimtes beschikken over verschillende toestellen, zoals: een computer, printer, IT-support, vaste telefoon, directe lijn naar secretariaat, … Er is ook een echotoestel en koelkast (bewaren van stalen of middelen) aanwezig. Het aanschaffen van andere toestellen kan besproken worden tijdens een vrijblijvend kennismakingsgesprek.
3. Wat is de gemiddelde huurprijs?
Wij werken onze voorstellen volledig op maat uit. We kunnen onmogelijk een vaste huurprijs opmaken omdat dit afhangt van welke faciliteiten u allemaal gebruik wilt maken.